Reklamace

Jak reklamovat zakoupené zboží?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte veškeré originální příslušenství.
  • Přiložte kopii dokladu o koupi a připište popis závady!
  • Zařízení si zálohujte a před posláním uveďte do továrního nastavení (smazání "najít můj iPhone", odhlášení od iCloud a Apple ID) Návod zde: tovární nastavení
  • Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné poskytujeme až na základě uznané reklamace.

zde si může stáhnout aplikaci: aplikace Zásilikovna ke stažení

  • přes službu Zásilkovna (doručení na výdejní místo) na výdejní pobočku:
  • jméno příjemce: iLikenew.cz
  • při reklamaci zadejte email:     info@ilikenew.cz
  • tel. č. pro Zásilkovnu: 736 463 764

 

  • název výdejního místa:
    • NC Zlatý Anděl
    • Nádražní 344/27
    • RELAY 31012, Praha 5, 150 00

 

  • Pro rychlejší odbavení napište do předemětu e-mailu: “Reklamace – Vaše příjmení a číslo objednávky“

Reklamace bude ze zákona vyřízena do 30 pracovních dnů.  

 

Vrácení do 14 dní

Mohu vrátit zboží do 14 dní? Když jsem ho používal?

  • Na vrácení nevyhovujícího zboží máte podle zákona 14 dní. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.
  • Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy.
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží nesmí nést známky použití, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit. 
  • Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích. 
  • Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.

Jak vrátit zboží do 14 dnů?

  • Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte veškeré originální příslušenství (nerozbalené a nepoužité).
  • Zařízení před posláním uveďte do továrního nastavení (smazání "najít můj iPhone, odhlášení od iCloud a Apple ID)
    Návod zde: tovární nastavení
  • Ke zboží přiložte doklad o koupi a odstoupení od smlouvy
  • Číslo bankovního účtu, kam vám zašleme peníze

zde si může stáhnout aplikaci: aplikace Zásilikovna ke stažení

  • přes službu Zásilkovna (doručení na výdejní místo) na výdejní pobočku:
  • jméno příjemce: iLikenew.cz
  • při reklamaci zadejte email:     info@ilikenew.cz
  • tel. č. pro Zásilkovnu: 736 463 764
    •  

    • název výdejního místa:
      • NC Zlatý Anděl
      • Nádražní 344/27
      • RELAY 31012, Praha 5, 150 00