Reklamace
Jak reklamovat zakoupené zboží?
- Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte veškeré originální příslušenství.
- Přiložte kopii dokladu o koupi a připište popis závady!
- Zařízení si zálohujte a před posláním uveďte do továrního nastavení (smazání "najít můj iPhone", odhlášení od iCloud a Apple ID) Návod zde: tovární nastavení
- Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné poskytujeme až na základě uznané reklamace.
zde si může stáhnout aplikaci: aplikace Zásilikovna ke stažení
- přes službu Zásilkovna (doručení na výdejní místo) na výdejní pobočku:
- jméno příjemce: iLikenew.cz
- při reklamaci zadejte email: info@ilikenew.cz
- tel. č. pro Zásilkovnu: 736 463 764
- název výdejního místa:
- pobočka: Železná Ruda, Javorská 23
- Pro rychlejší odbavení napište do předemětu e-mailu: “Reklamace – Vaše příjmení a číslo objednávky“
Reklamace bude ze zákona vyřízena do 30 pracovních dnů.
Vrácení do 14 dní
Mohu vrátit zboží do 14 dní? Když jsem ho používal?
- Na vrácení nevyhovujícího zboží máte podle zákona 14 dní. Lhůta běží ode dne, kdy převezmete zboží.
- Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy.
- Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží nesmí nést známky použití, musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi. Zboží doporučujeme pro přepravu pojistit.
- Byla-li snížena hodnota zboží (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti; zboží není kompletní nebo bylo poškozeno) je kupující povinen prokazatelně chybějící hodnotu nahradit v penězích.
- Pokud byly předmětem uzavřené smlouvy služby a bylo započato s jejich plněním, potom má kupující povinnost uhradit poměrnou část ceny za spotřebované služby, pokud kupující od smlouvy odstoupil.
Jak vrátit zboží do 14 dnů?
- Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte veškeré originální příslušenství (nerozbalené a nepoužité).
- Zařízení před posláním uveďte do továrního nastavení (smazání "najít můj iPhone, odhlášení od iCloud a Apple ID)
Návod zde: tovární nastavení - Ke zboží přiložte doklad o koupi a odstoupení od smlouvy
- Číslo bankovního účtu, kam vám zašleme peníze
zde si může stáhnout aplikaci: aplikace Zásilikovna ke stažení
- přes službu Zásilkovna (doručení na výdejní místo) na výdejní pobočku:
- jméno příjemce: iLikenew.cz
- při reklamaci zadejte email: info@ilikenew.cz
- tel. č. pro Zásilkovnu: 736 463 764
-
- název výdejního místa:
- pobočka: Železná Ruda, Javorská 23